Наші гарантії

Создано 16/03/2011

 

З чого складається наша гарантія?

 Передплатна агенція "Begemot Systems" працює на ринку підписки вже багато років і тому ми дуже цінуємо свою репутацію. Наша гарантія це:

 
доставка преси без усіляких затримок з моменту одержання від видавця або іноземного постачальника (для іноземних видань);
обмін некондиційного видання (порваного, зам'ятого) у разі бажання передплатника або повернення грошей за нього;
повернення або залік грошей за недоставлені видання з вини підписного агентства;
зміна адреси або способу доставки через зміну місця розташування/проживання передплатника;
доставка преси без усіляких затримок з моменту одержання від видавця або іноземного постачальника (для іноземних видань);
обмін некондиційного видання (порваного, зам'ятого) у разі бажання передплатника або повернення грошей за нього;
повернення або залік грошей за недоставлені видання з вини підписного агентства;
зміна адреси або способу доставки через зміну місця розташування/проживання передплатника;
  • доставка преси без усіляких затримок з моменту одержання від видавця або іноземного постачальника (для іноземних видань);
  • обмін некондиційного видання (порваного, зам'ятого) у разі бажання передплатника або повернення грошей за нього;
  • повернення або залік грошей за недоставлені видання з вини підписної агенції;
  • зміна адреси або способу доставки через зміну місця розташування/проживання передплатника;
  • можливість припинити або переоформити передплату будь-якої миті;

Претензії до зовнішнього виду видання

Претензії, пов'язані із поліграфічним браком видань, приймаються протягом 24 годин після отримання видань. Видання буде замінено передплатнику за умови збереження виду, в якому воно було на момент отримання. При невиконанні цієї умови заміна видання не може бути зроблена.

Претензії щодо непоставки або неповного постачання видань

Претензії щодо недоставки або неповної доставки видань приймаються на протязі 3-х робочих днів з дня отримання або неотримання видань передплатником або дня виходу видання.

Припинення передплати

 Якщо з будь-яких причин Ви хочете припинити підписку (крім Редакційної Підписки) та отримати залишок раніше виплаченої суми, це робиться таким чином:

в відділення Begemot Systems, що обслуговує Вас, подається заява (для підприємств - лист) з проханням припинити передплату.

Припинення передплати можливе з наступного періоду (місяця, кварталу, півріччя) для видань України (залежить від видання) та з періоду 45 днів для іноземних видань щодо дати подання листа на припинення. Період з якого можна зняти передплату залежить від графіка виходу видань і найпростіше орієнтуватися за доступними місяцями передплати в каталозі видань.

Лист повинен містити ПІБ та банківські реквізити передплатника (картковий рахунок для фізособи), на який буде перераховано суму повернення.

Повернення грошей, отриманих Begemot Systems від передплатників, провадиться протягом 15 днів з моменту надходження заяви за вирахуванням суми вже наданих послуг з передплати та суми підписки, яку зняти вже неможливо. Видання, непоставлені на момент надання листа, за якими неможливе зняття, будуть поставлені передплатнику по мірі виходу (для українських видань) або ввезення в Україну (іноземні видання).

Повернення грошей проводиться після повернення коштів від видавця на розрахунковий рахунок агентства. Передплатник може переказати залишок вже оплачених коштів на оплату передплати інших видань.

При оформленні Редакційної Передплати припинення підписки не проводиться. Також неможливе переоформлення Редакційної Передплати на інший вид доставки.

 
в відділення Begemot Systems, що обслуговує Вас, подається заява (для підприємств - лист) з проханням припинити підписку.
 
Припинення підписки можливе з наступного періоду (місяця, кварталу, півріччя) для видань України (залежить від видання) та з періоду 45 днів для видань Росії щодо дати подання листа на припинення. Період з якого можна зняти передплату залежить від графіка виходу видань і найпростіше орієнтуватися за доступними місяцями передплати в каталозі видань.
 
Лист повинен містити ПІБ та банківські реквізити передплатника (картковий рахунок для фізособи), на який буде перераховано суму повернення,
 
Повернення грошей, отриманих Begemot Systems від передплатників, провадиться протягом 15 днів з моменту надходження заяви за вирахуванням суми вже наданих послуг з передплати та суми підписки, яку зняти вже неможливо. Видання, непоставлені на момент надання листа, за якими неможливе зняття, будуть поставлені передплатнику у міру виходу (для українських видань) або ввезення в Україну (іноземні видання).
 
Повернення грошей провадиться після повернення коштів від видавця на розрахунковий рахунок агентства. Передплатник може переказати залишок вже оплачених коштів на оплату передплати інших видань.
 
При оформленні Редакційної Передплати припинення підписки не провадиться. Також неможливе переоформлення Редакційної Підписки на інший вид доставки.
 
Будь-які пільгові, призові, а також квартальні, піврічні та річні підписки, у яких мінімальний період підписки зазначено більш ніж 1 місяць, не підлягають припиненню чи переоформленню.

Будь-які пільгові, призові, а також квартальні, піврічні та річні підписки, у яких мінімальний термін передплати зазначено більш ніж 1 місяць, не підлягають припиненню чи переоформленню.

Переоформлення підписки (заміна одного видання іншим)

Передплатник має можливість у межах суми передплати замінити передплатне видання з наступного місяця передплати. Наприклад, передплатник передплтив на 6 місяців видання "Жіночий журнал". Отримав №1 у січні та №2 у лютому. У лютому звернувся до передплатної агенції з проханням замінити його на видання "GQ". З урахуванням різниці цін у виданнях він може: 

 

Подписчик имеет возможность в рамках суммы подписки заменить подписное издание со следующего возможного месяца подписки. Например, подписчик, подписался на 6 месяцев на издание "Женский журнал". Получил №1 в январе и №2 в феврале. В феврале обратился в подписное агентство с просьбой заменить его на издание "GQ". С учетом разницы цен в изданиях он может:

  • доплатити суму, що бракує, і отримувати номери №3,4,5 і 6 "GQ";
  • в рамках суми, що залишилася, отримати номери №3 і 4 "GQ" і отримати залишок грошей на руки;

Куди звертатися?

 За всіма претензіями та питаннями, пов'язаними з підпискою в першу чергу необхідно звернутися за телефонами, вказаними на титул сайту або написати нам лист з описом проблеми.

 

* згідно з графіком виходу видань (доступним на сторінці видання в каталозі https://podpiska.kiev.ua/ на поточний момент місяцями підписки/зняття).